آخرين ارسالي ها
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی تاريخ : شنبه 26 تیر 1400
ارور لباسشویی سامسونگ تاريخ : سه شنبه 22 تیر 1400
علت سیاه شدن تصویر تلویزیون تاريخ : شنبه 12 تیر 1400
 هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی تاريخ : سه شنبه 01 تیر 1400
تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ویرپول تاريخ : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400
هزینه ی تعمیر بک لایت تلویزیون led و lcd تاريخ : جمعه 17 اردیبهشت 1400
تعمیر جاروبرقی بوش تاريخ : چهارشنبه 08 اردیبهشت 1400
مرکز تعمیرات بوش تاريخ : سه شنبه 31 فروردین 1400
علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ تاريخ : چهارشنبه 18 فروردین 1400
تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا تاريخ : شنبه 14 فروردین 1400
خبرنامه
براي دريافت مطالب جديد عضو خبرنامه شويد
سلام دوست من به سايت تعمیر تلویزیون در منزل خوش آمديد لطفا براي استفاده از تمامي امکانات

دانلود فايل , شرکت در انجمن و گفتگو با ساير اعضا در سايت ثبت نام کنيد




نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی

تاريخ: امروز, : شنبه 26 تیر 1400 نويسنده: http://mojazsima.rozblog.com/user-admin

موضوع:


نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی برای بالا بردن آرامش و اطمینان شما، بالاترین سطح خدمات حرفه ای و مقرون به صرفه را ارائه می کند. از جمله خدمات ال جی که در این نمایندگی به صورت تخصصی ارائه می شود می توان به نصب و تعمیر تلویزیون ال جی در منزل و محل شما می توان اشاره کرد. تمامی تعمیرات با قطعات اصلی انجام می شود، تعمیر تلویزیون با ضمانت شش ماهه بصورت کتبی انجام می شود. 


 مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی


ال جی سرویس تعمیرگاه تخصصی تعمیر تلویزیون ال جی آمادگی دارد تعمیرات تلویزیون شما را با قطعات اصلی در منزل شما انجام دهد. ال جی سرویس با کادر آموزش دیده و مجرب یکی از بهترین شرکت های تعمیرات تلویزیون ال جی می باشد. یکی از نکات مهم این است که ال جی سرویس به صورت تخصصی به تکنسین های خود آموزش می دهد. این تخصص باعث می شود که در صورتی برد تلویزیون خراب شود بجای تعویض آن را تعمیر کنند. و این موضوع باعث می شود که هم تلویزیون از قطعات اورجینال خود استفاده کند و هم قیمت تعمیر بسیار کمتر شود.

از جمله خدمات قابل ارائه توسط ال جی سرویس تعمیر تلویریون در شهرستان های تهران ( شهریار , اسلام شهر , اندیشه ، پاکدشت، ورامین ...) , اعزام نیروی متخصص و مجرب به همراه قطعات مورد نیاز به این شهرستان ها در اسرع وقت , پذیرش کار از همکاران دارای مجوز رسمی و تعمیر و فروش برد انواع تلویزیون می باشد. ال جی سرویس با ایجاد شعبه در شهرهای اسلامشهر ، کرج ، و پاکدشت این امکان را فراهم کرده است که تعمیر تلویزیون در این شهرها با سرعت بیشتری انجام شود.

خدمات پس از فروش تلویزیون ال جی در تهران


تلویزیون های ال جی یکی از پشرفته ترین تلویزیون های بازار هستند. یکی از ویژگی های مهم تلویزیون های ال جی خدمات پس از فروش آن است. نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تمام ایران و تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد

هنگامي که شما به خريد اين محصول اقدام مي کنيد بايد به اين موضوع توجه داشته باشيد که آيا به راحتي قطعات آن پيدا مي شود و يا نوع ضمانت محصول چگونه مي باشد؟ هنگامي که شما برند ال جي را براي تلويزيون خود انتخاب مي کنيد مطمئن باشيد که يکي از بهترين و با کیفیت ترين برند در تلويزيون مي باشد و شما می توانید از این محصول با امکانات بروز استفاده کنید.

همانطور که مي دانيد براي تعمير تلويزيون ال جي همانند ساير تلويزيون ها نيازمند نمايندگي تعميرات تلويزيون ال جي است تا مشتريان در حين خريد تلويزيون ال جي دلسرد نشوند، البته امروزه با ارائه خدماتي مانند تعمير تلويزيون ال جي در منزل کار خدمات تعمیر نيز آسان شده و مشتريان رضايت بيشتري نسبت به خريد خود دارند.
وجود نمايندگي تعمير تلويزيون ال جي در تهران و تمامي مناطق اين دلگرمي را به کاربران مي‌دهد تا با خيال راحت اين محصول را انتخاب کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل با خدمات پس از فروش  تماس بگيرند و تمامي سوالات خود را در زمينه تعمیرات دستگاه بپرسند و يا از متخصصان نمايندگي تعمير تلويزيون ال جي در محل بخواهند تا به محل مورد نظر رفته و مشکل آن‌ها را حل کنند.

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران


تلویزیون های ال جی (LG) یکی از پشرفته ترین تلویزیون های بازار هستند. یکی از ویژگی های مهم تلویزیون های ال جی خدمات پس از فروش آن است. نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی (LG) در تمام ایران و تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد

هنگامي که شما به خريد اين محصول اقدام مي کنيد بايد به اين موضوع توجه داشته باشيد که آيا به راحتي قطعات آن پيدا مي شود و يا نوع ضمانت محصول چگونه مي باشد؟ هنگامي که شما برند ال جي را براي تلويزيون خود انتخاب مي کنيد مطمئن باشيد که يکي از معتبرترین برندهای تولید تلویزیون را انتخاب کرده اید و شما براي مدت طولاني مي توانيد بدون مشکل از اين محصول استفاده کنید. 

همانطور که مي دانيد براي تعمير تلويزيون ال جي همانند ساير تلويزيون ها نيازمند نمايندگي تعميرات تلويزيون ال جي است تا مشتريان در حين خريد تلويزيون ال جي دلسرد نشوند، البته امروزه با ارائه خدماتي مانند تعمير تلويزيون ال جي در منزل مشتريان رضايت بيشتري نسبت به خريد خود دارند. ال جی سرویس با ایجاد شعبه در جنوب تهران ، شمال تهران ، غرب تهران ، شرق تهران این امکان را به وجود آورده است که سرویس دهی به شما مشتریان گرامی با سرعت بیشتری انجام شود.

وجود نمايندگي تعمير تلويزيون ال جي در تهران و تمامي مناطق اين دلگرمي را به کاربران مي‌دهد تا با خيال راحت اين محصول را انتخاب کنند . ال جی سرویس بعد از انجام تعمیرات 180 روز ضمانت کتبی ارائه می دهد، تا شما مشتریان گرامی خیالتان بابات خدمات انجام شده آسوده باشد. در صورتی که تعمیر دستگاه شما در منزل امکان پذیر نباشد، دستگاه به نزدیکترین نمایندگی شما انتقال داده می شود، و در کمترین زمان ممکن دستگاه شما تعمیر می شود و به شما تحویل داده می شود.

ارائه خدمات پس از اتمام گارانتی



در صورتی که گارانتی دستگاه شما تمام شده است، نگران نباشید ال جی سرویس بعد از اتمام گارانتی تلویزیون شما نیز تمام خدمات مورد نیاز برای استفاده از تلویزیون خود را به شما ارائه می دهد. تمامی خدمات با نرخ اتحادیه تعمیرکاران صوتی و تصویری انجام می شود.

همچنين بهتر است نگران نباشيد زيرا نمايندگي تلويزيون ال جي در سراسر نقاط ايران به صورت پراکنده قرار گرفته است و تمام شعبات اين مجموعه آماده ي ارائه ي خدمت به شما عزيزان مي باشند. شما با تماس با نزديک ترين شعبه و يا مراجعه ي حضوري به اين نمايندگي مي توانيد مشکلات خود را به طور کامل بيان کنيد و از متخصصان ويا پشتيبانان کمک بگيريد.

پشتيبانان در وهله ي اول به شما کمک مي کنند تا خودتان مشکل را حل کنيد يعني با پرسيدن ايراد و مشکل تلويزيون شما مرحله به مرحله از شما مي خواهند تا دکمه هاي مورد نياز را فشار دهيد و يا برخي از قسمت هاي تلويزيون را چک کنيد تا به مرحله ی آخر برسيد. در صورتي که شما قادر نبوديد مشکل را حل کنيد پشتيبانان جهت تعميرات تخصصي تلويزيون متخصصان کاردان و زبده را به محل فرستاده و از آنها مي خواهند تا مشکل تلويزيون شما را رفع کند و در صورت نياز گاهي ممکن است تلويزيون از منزل خارج شود تا مورد بررسي اساسي قرار بگيرد.

قابل ذکر است که متخصصان اين مجموعه با توجه به مدل و نوع تلويزيون هاي مختلف متفاوت مي باشند و هر کدام از اين متخصص ها با توجه به مدل تلويزيون شما آموزش هاي خاص ديده اند تا بدون خطا و ايراد در کمترين زمان ممکن بتوانند به تعمير تلويزيون و يا تعويض قطعات بپردازند.


خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی


مرکز تخصصی ال جی سرویس نيز در قبال اطمينان شما به اين محصول تلويزيون شما را تا زمان پايان مهلت گارانتي و حتي بعد از آن نيز پشتيباني مي کنند.

خدماتی که اين مرکز به مشتريان تلويزيون ال جی ارائه مي دهند شامل موارد زير مي باشد:

تمامي سوالات و پرسش هاي شما را در اولين فرصت و به طور کامل پاسخ مي دهند.
7 روز هفته به صورت 24 ساعته آماده ي ارائه ي خدمات عالي به شما عزيزان مي باشند.
با اولين تماس و درخواست شما به محل مراجعه کرده و به تعميرات و يا سرويس تلويزيون شما مي پردازند.
از بهترين و اورجينال ترين ابزار و قطعات براي تعميرات و تعويض قطعات استفاده مي کنند.


عیب های متداول تلویزیون های ال جی


تلويزيون نيز مانند ساير لوازم خانگي برقي مي تواند خطاها و ايراد هايي داشته باشد که بر اثر استفاده ي نادرست نيز مي تواند اين ايراد ها بيشتر و جدي تر شود.متخصصان تعمير تلويزيون ال جي برخي از ايرادها و عيب هاي تلويزيون را مورد بررسي قرار داده اند که در اين بخش به بررسي عيب هاي رايج تلويزيون پرداخته مي شود.
گاهي ممکن است در اثر دستکاري تلويزيون توسط کودکان و يا خودتان اين مشکلات براي تلويزيون به وجود بيايد و يا گاهي ممکن است مشکل از فرکانس شبکه باشد و يا آنتن تلويزيون دچار مشکل شده باشد. متخصصان عيب يابي تلويزيون ال جي اين علامت ها و نشانه ها را در تلويزيون نوعي عيب مي دانند. اين عيب ها شامل موارد زير مي باشد.

قطع شدن تصوير تلويزيون در حالی که صدا دارد :
 

قطع شدن تصویر در تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی یک عیب شایع می باشد. معمولا قطع شدن تصویر تلویزیون دلایل متفاوتی دارد، اولین موضوع در این رابطه خراب شدن کابل های اتصال می باشد. بهتر است که کابل های تلویزیون را جا به جا کنید. در صورتی که با جا به جای کابل ها مشکل حل شد بهتر است کابل های hdmi که بیشتر از سه سال استفاده شده است را تعویض کنید. معمولا در کابل av کابل زرد رنگ مربوط به تصویر تلویزیون می باشد. 

یکی دیگر از عواملی که باعث قطع شدن تصویر تلویزیون می شود خرابی دستگاه های متصل به تلویزیون می باشد. بعضی وقت ها با قطع شدن و یا بهم خوردن آنتن تلویزیون تصویر تلویزیون قطع می شود و صدا باقی می ماند. در صورتی که حتی یک شبکه از تلویزیون شما تصویر داشته باشد، مشکل از آنتن تلویزیون می باشد. خرابی دستگاه های مثل گیرنده دیجیتال و رسیور نیز باعث قطع شدن تصویر تلویزیون می شود، در صورتی که تصویر تلویزیون شما قطع شده است بهتر است که ورودی های دیگر تلویزیون را مورد بررسی قرار دهید.

در صورتی که تصویر تلویزیون شما کاملا سیاه است و هیچ گونه نور و تصویری دیده نمی شود، ولی صدا موجود است و می توانید شبکه ها را تعویض کنید این خرابی از بک لایت تلویزیون می باشد. وظیفه بک لایت نور رسانی به صفحه ال سی دی می باشد، در صورت خراب شدن بک لایت ، تصویر تلویزیون سیاه می شود. تعمیر بک لایت باید توسط متخصصان تعمیر تلویزیون ال جی انجام شود، اگر این کار توسط افراد غیر متخصص انجام شود احتمال خرابی تلویزیون وجود دارد.

خاموش شدن ناگهاني تلويزيون :


یکی از عواملی که باعث خاموش شدن تلویزیون می شود قطع شدن برق می باشد. بعضی وقت ها خراب شدن محافظ برق باعث قطع شدن برق تلویزیون می شود ، یکی دیگر از عوامل قطع شدن برق تلویزیون خرابی سیم و دوشاخه تلویزیون می باشد. برای تست اینکه پریز برق دارد یا نه می توانید از یک فاز متر استفاده کنید. در صورتی که برق پریز مشکلی نداشت می توانید سیم تلویزیون را تست کنید، برای این کار بهتر است که سیم را تعویض کنید.

یکی دیگر از عوامل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون نوسان برق می باشد، نوسان برق باعث خرابی برد پاور تلویزیون می شود، برای جلوگیری از این مشکل از محافظ برق استفاده کنید. در صورتی که برد پاور تلویزیون شما خراب شده است بهتر است که با تعمیرگاه مجاز ال جی سرویس تماس بگیرید. البته برد پاور به علت فرسودگی قطعات نیز دچار خرابی می شود، معمولا با تعویض قطعات فرسوده مشکل برد پاور برطرف می شود.

ویروسی شدن مین برد نیز یکی دیگر از عواملی است که باعث خاموش شدن ناگهانی تلویزیون می شود، بهتر است قبل از استفاده از فلش مموری و هارد اکسترنال آن را ویروس کشی کنید. در صورتی که مین برد شما ویروسی شده باشد ، آی سی برنامه باید برنامه ریزی شود و این کار توسط دستگاه پروگرمر انجام می شود. در بعضی موارد با برنامه ریزی آسی مشکل برطرف نمی شود و باید آی سی برنامه تعویض شود.

قطع شدن صداي تلويزيون ال جی :


مشکل صدا در TV شما ممکن است به دليل تنظيمات ميزان صدا باشد. براي بررسي تنظيمات صدا، مراحل زير را انجام دهيد:
1. دکمه منو را بر روي کنترل از راه دور خود فشار دهيد.
2. پايين برويد و تنظيمات را انتخاب کنيد.
3. براي مشاهده تنظيمات صدا، کليد پيکان سمت راست را فشار دهيد.
4. کليد سمت راست را فشار دهيد تا تنظيم جلد کادر بالا تنظيم شود.
5. OK را فشار دهيد تا کنترل صدا را شروع کنيد. براي افزايش يا کاهش صدا، کليدهاي جهت دار بالا / پايين را فشار دهيد.
6. هنگامي که به سطح صوتي مورد نظر خود رسيديد، OK را فشار دهيد.

اگر اين مسئله مشکل صوتي شما را برطرف نکرد، ممکن است مشکل تلويزيون شما باشد. در صورتی که با تنظیمات بالا مشکل برطرف نشد می توانید تلویزیون را تنظیم کارخانه کنید. برای این کار به تنظیمات تلویزیون بروید و آخرین گزینه که معمولا شبیه به چرخ دنده می باشد را انتخاب کنید، در این قسمت تنظیمات کارخانه را انتخاب کنید، با انتخاب این گزینه تمامی تنظیمات تلویزیون باید مرحله به مرحله انجام شود. در صورتی که نمی توانید این مراحل را انجام دهید بهتر است که با مرکز خدمات ال جی تماس بگیرید.

 یکی دیگر از عوامل قطع شدن صدای تلویزیون خرابی آی سی صدای تلویزیون می باشد. در برای حل این مشکل تلویزیون باید به تعمیرگاه منتقل شود. در اکثر موارد با تعویض آی سی صدا مشکل برطرف می شود، در بعضی موارد خرابی cpu باعث قطع شدن صدای تلویزیون می شود که در این صورت مین برد باید به صورت کامل تعویض شود.

عدم اتصال به Wi-Fi :


يکي از رايج ترين مشکلات تلويزيون ال اي دي ال جي اين است که برخي از کاربران شکايت کرده اند که تلويزيون هاي ال اي دي برخي از تنظيمات مانند واي فاي را پيکربندي نمي کند. از اين رو اگر دستگاه را با اميد به دسترسي به اينترنت از طريق Wifi خريداري مي کنيد، از فروشنده این سوال را بپرسید که امکانات وای فای در مدل تلویزیون که می خواهید بخرید وجود دارد یا خیر. در صورتی که دستگاه شما این قابلیت را نداشته باشد امکان اتصال به اینترنت وجود ندارد. معمولا در اکثر تلویزیون های اسمارت ال جی قابلیت وای فای وجود دارد

راه حل:
اين يک فرايند ساده است تنها کاري که بايد انجام دهيد اينست که بررسي کنيد که آيا مسئله در روتر است يا تلويزيون. اگر تلويزيون در برقراري اتصال دستگاه تلفن همراه هيچ مشکلي نداشته باشد، احتمالاً روتر دچار خطا مي شود. در اينجا، توصيه مي کنيم سيستم عامل روتر را به روز کنيد. در صورت عدم موفقيت، آن را مجددا تنظيم کنيد.
چيز ديگري که مي توانيد انجام دهيد اينست که توسعه دهنده Wi-Fi را قرض بگيريد و بررسي کنيد که آيا آنها مي توانند يک اتصال اينترنتي برقرار کنند يا خير. اگر در قدرت سيگنال مسئله اي نيست، دريافت يک آداپتور Wi-Fi جديد براي تلويزيون ممکن است لازم باشد .

خطوط افقي روي صفحه نمايش نشان داده مي شود :


مشکلي ديگر که اغلب توسط کاربران تلويزيون ال اي دي ال جي گزارش مي شود اين است که کاربر خطوط تا حدودي افقي از بالاي صفحه تا پايين را گزارش مي دهد، خصوصاً هنگام خاموش و روشن کردن دستگاه.
در اينجا در کابل جعبه تنظيم بالا که به تلويزيون وصل شده است مسئله اصلي مربوط به کاهش قدرت سيگنال است.

براي برطرف کردن مشکل، توصيه مي کنيم براي سيگنال هاي بهترمانند جعبه بالايHD-setاز يک کابل جعبه با قدرت ورودي بالاتر استفاده کنيد.
اينها برخي از مشکلاتي است که کاربران تلويزيون ال جي با آن روبرو هستند. اما اين بدان معنا نيست که LG واقعاً محصولات بد توليد مي کند. اين مشکلات در بخش کوچکي قرار دارند و ميليون ها مشتري خوشحال نيز از ال جي راضي هستند. گذشته از اين، اين مشکلات در مارک هاي ديگر نيز رخ مي دهد.
تا زماني که مراکز خدمات پس از فروش از محصول شما حمايت مي کند پس شما بايد مطمئن باشيد که در صورت بروز مشکل اين افراد آماده هستند تا مشکل تلويزيون شما را حل کنند و جاي هيچ نگراني نيست.
بهتر است به ياد داشته باشيد تمامي لوازم برقي به نوبه ي خود مي توانند دچار خرابي و يا ايراد و ارور شوند و هيچ مارک معتبري وجود ندارد که ادعا کند لوازم برقي من تا آخر عمر بدون خطا و آسيب باقي مي مانند.
تمامي مارک ها و برند هاي معتبر نيز مشکلاتي دارند که گاهي بسيار ساده و ابتدايي بوده و گاهي به قدري اساسي مي باشد که بايد از متخصصان تعميراتي مخصوص همان مارک بايد کمک گرفت.
ال جي يکي از بهترين مارک ها در توليد لوازم برقي مي باشد و تمامي اين آسيب ها کاملا احتمالي مي باشند و لازم نيست که 100% در هر تلويزيوني رخ بدهند و شما را نگران کنند.



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 50

نمايش اين کد فقط در ادامه مطلب براي قرار کد مورد نظر به ويرايش قالب مراجعه کنيد

طراح قالب

مترجم قالب

جديدترين مطالب روز

فيلم روز

تعمیر تلویزیون در منزل