آخرين ارسالي ها
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی تاريخ : شنبه 26 تیر 1400
ارور لباسشویی سامسونگ تاريخ : سه شنبه 22 تیر 1400
علت سیاه شدن تصویر تلویزیون تاريخ : شنبه 12 تیر 1400
 هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی تاريخ : سه شنبه 01 تیر 1400
تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ویرپول تاريخ : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400
هزینه ی تعمیر بک لایت تلویزیون led و lcd تاريخ : جمعه 17 اردیبهشت 1400
تعمیر جاروبرقی بوش تاريخ : چهارشنبه 08 اردیبهشت 1400
مرکز تعمیرات بوش تاريخ : سه شنبه 31 فروردین 1400
علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ تاريخ : چهارشنبه 18 فروردین 1400
تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا تاريخ : شنبه 14 فروردین 1400
خبرنامه
براي دريافت مطالب جديد عضو خبرنامه شويد
سلام دوست من به سايت تعمیر تلویزیون در منزل خوش آمديد لطفا براي استفاده از تمامي امکانات

دانلود فايل , شرکت در انجمن و گفتگو با ساير اعضا در سايت ثبت نام کنيد




تعمیر تلویزیون پلاسما

تاريخ: امروز, : یکشنبه 16 آذر 1393 نويسنده: http://mojazsima.rozblog.com/user-admin

موضوع:


تعمیر تلویزیون پلاسما

 

تعمیر تلویزیون های پلاسمای ال جی بصورت تخصصی و کاملا تضمینی

تلویزیون های پلاسما با ولتاژ بالاتر نسبت به ال سی دی و ال ای دی کار می کند به این علت خرابی های آن بیشتر در برد پاور این تلویزیون ها است.

تعمیر تلویزیون های پلاسما در این شرکت بصورت تخصصی توسط مهندسین مجرب و با تجربه 30 ساله

در تعمیر تلویزیون صورت می گیرد.

تلویزیون های پلاسمای که پنل آنها شکسته هزینه تعمیر آن حدود هشتاد در صد قیمت خود تلویزیون می شود به همین سبب بیشتر مشتری ها

از تعمیر تلویزیون پلاسمای خود منصرف می شوند. 

اساس کار تلویزیون های پلاسما:

 

در تلویزیون های پلاسما گاز  نئون در داخل هزاران سلول که هر کدام به منزله یک پیکسل تصویر هستند قرار می گیرند.دو طرفه این محفظه شیشه ایتشکیل می دهد.

به طور خلاصه عملکرد نمایشگرهای پلاسما را به این ترتیب می توان عنوان کرد که گاز حالت پلاسما با مواد فسفر وسانس به هریک از ریز پیکسل ها واکنش نشان می دهد تا رنگ مورد نظر تولید شود.

با توجه به کارکرد تلویزیون های پلاسما با ضربه خورد پنل پلاسما پنل از بین می رود به همین علت تعمیر پنل تلویزیون پلاسما امکان ندارد و پنل آن باید تعویض شود. برای تعمیر تلویزیون پلاسما  که خط روی پنل آنها افتاده است  پنل باید تعویض شود.

معمولا هزینه تعمیر تلویزیون های پلاسما از ال سی دی پایین تر است .

تلویزیون های پلاسمای که در این شرکت تعمیر می شوند شامل 6 ماه گارانتی می شوند.

 



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 601

تعمیر جاروبرقی ال جی

تاريخ: امروز, : یکشنبه 16 آذر 1393 نويسنده: http://mojazsima.rozblog.com/user-admin

موضوع:


تعمیرات تخصصی جاروبرقی ال جی

 

جاروبرقي يکي از پرمصرف‌ترين لوازم خانگي است و وجود آن در هر منزل ضروري است. جاروبرقي‌هاي ال جي با استفاده از آخرين متد پيشرفته و قدرت بالا، طراحي زيبا و خدمات ارزنده در تعمير و سرويس اين دستگاه‌ها محبوبيت زيادي در سراسر جهان و به ويژه در ايران به دست آورده‌اند. ارائه خدمات با کيفيت و قطعات اصلي و فابريک نام اين برند را در زمره خوشنام‌ترين برندهاي جاروبرقي قرار داده است. با اين حال اگر مشکلي براي دستگاه‌تان به وجود آمد، بهتر است هر چه زودتر به فکر تعميرات جاروبرقي ال جي خود باشيد تا متحمل هزينه‌هاي گزاف نشويد.البته اين موارد و نکاتي که در اين مقاله ذکر مي کنيم مي تواند براي تعميرات جاروبرقي سامسونگ، تعميرات جاروبرقي بوش و ساير برندها هم مفيد باشد.

 

جاروبرقي روشن نمي‌شود

ابتدا بايد بررسي کنيد مشکل از برق‌رساني نباشد. پريز برق، اتصالات و فيوزها را امتحان کنيد و بررسي کنيد سيم رابط جاروبرقي قطع نشده باشد. از فازمتر استفاده کنيد و پريزها و دوشاخه را امتحان کنيد. اگر برق‌رساني انجام مي‌شود، بايد ببينيد دماي دستگاه بيش از حد زياد نشده باشد. معمولا جاروبرقي‌هاي ال جي در صورت داغ کردن دستگاه (هنگامي که جارو مدتي طولاني روشن مي‌ماند) خود به خود سنسور مربوطه را فعال مي‌کنند تا جاروبرقي کار نکند. البته در اين حالت جاروبرقي پس از خنک شدن بايد کار کند. خود سنسور را هم بررسي کنيد که خراب نشده باشد. در صورت خرابي سنسور بايد آن را تعويض کنيد.

مشکل ديگر کليد روشن و خاموش جاروبرقي ال جي است. اين کليد حساس است و اگر به شکل نادرستي از آن (مثلا ضربه زدن) از آن استفاده شود خراب مي‌شود. اين کليد در صورت خراب شدن بايد تعويض شود. کيسه جاروبرقي در صورت پر بودن اجازه نمي‌دهد دستگاه کار کند. در صورتي که هيچ کدام از اين موارد نبود، ممکن است به دليل خرابي موتور باشد که در اين صورت بايد موتور را تعويض يا تعمير کنيد.

 

دستگاه صداهاي عجيب و غريبي دارد

يکي از مشکلات جاروبرقي صداهاي عجيب و غريب آن است. ممکن است اين موضوع به دليل پروانه فن باشد. به مرور زمان، گرد و غبار و چربي روي پروانه فن جمع مي‌شود و سبب توليد صداهاي نابهنجار مي‌شود. در اين صورت با تميز کردن پروانه و محفظه آن مشکل برطرف مي‌شود. احتمال ديگر، خرابي و فرسودگي بلبرينگ‌ها است. براي اينکه آرميچر خوب بچرخد بايد بلبرينگ‌ها و ياتاقان‌ها و بوش‌ها به خوبي عمل کنند.اگر بلبرينگ خراب شود صداي بسيار آزاردهنده‌اي توليد مي‌کند. بلبرينگ‌ها را خارج کنيد، اگر بايد تميز شوند اين کار را انجام دهيد. اگر بايد آنها را تعويض کرد، هر دو را با هم عوض کنيد.

احتمال ديگر، فرسوده شدن ياطاقان‌هاي آرميچر است. بررسي کنيد که آرميچر و ياطاقان‌هاي آن آسيب نديده باشند. اگر نياز است آنها را تعويض کنيد زيرا به زودي به کل دستگاه آسيب مي‌رساند. سيم‌پيچ ميدان را هم بررسي کنيد که شل نشده باشد و به آرميچر گير نکند. اگر اين طور است آنها را محکم کنيد. کوموتاتور را هم بررسي کنيد که فرسوده نشده باشد.

اگر دستگاه لرزش دارد لاستيک‌هاي لرزه‌گير بين قطعات را بررسي کنيد. جاروبرقي‌هاي ال جي جديد براي کاهش صدا و لرزش از لاستيک‌هايي بين قطعات و محفظه استفاده مي‌کنند. اگر لاستيک‌ها فرسوده شده‌اند آنها را تعويض کنيد.

 

جاروبرقي قدرت اوليه را ندارد

يکي از دلايلي که موتور جاروبرقي ديگر آن قدرت اوليه را ندارد، ممکن است به دليل پروانه و فن آن باشد. اگر پروانه کثيف شده باشد يا گرد و غبار زيادي روي آن نشسته باشد به خوبي نمي‌چرخد و موتور دستگاه را خنک نمي‌کند. پروانه را به آرامي در بياوريد و بررسي کنيد. اگر شکستگي يا خرابي ندارد و سيم‌هاي آن سالم هستند بايد فقط آن را تميز کنيد. در غير اين صورت پروانه را تعويض کنيد. دليل ديگر ممکن است کثيف شدن آرميچر باشد. آرميچر با تينر يا بنزين تميز مي‌شود. همچنين بايد کلکتورها را هم تميز کنيد. مراقب باشيد تينر يا بنزين را روي سيم‌پيچ‌ها نريزيد. براي اين کار کلکتور را روي زمين بگذاريد و آرميچر را به سمت بالا قرار دهيد.

اگر باز هم مشکل برطرف نشد، موتور را جزء به جزء بررسي کنيد. ياتاقان‌ها، بلبرينگ و بوش‌ها بايد تميز و سالم باشند و روان کار کنند تا آرميچر هم به آساني بچرخد. اگر هر کدام از اين مجموعه خوب کار نکنند، موتور ضعيف کار مي‌کند. از سوي ديگر بايد زغال‌ها را بررسي کنيد. زغال‌ها بايد به اندازه کافي بلند باشند تا بتوانند به کلکتور برخورد کنند. اگر زغال کثيف شده است آنها را تميز کنيد و اگر تمام شده‌اند هر دو را با هم عوض کنيد.

 

جارو بوي بدي دارد

اين مشکل ممکن است به دليل تميز نشدن فيلترها به مدت طولاني رخ دهد. در صورتي که احساس مي‌کنيد بوي بد از فيلترها است، بايد آنها را با آب تميز کنيد و پس از خشک کردن کامل درون جاروبرقي قرار دهيد (مراقب باشيد فيلترها به زمان طولاني براي خشک شدن نياز دارند، خيس قرار دادن آنها در جاروبرقي خطرناک است و احتمال اتصالي وجود دارد). فيلترهاي کاغذي هم بايد مرتب تعويض شوند. اگر بو از محفظه به مشام مي‌رسد (در جاروبرقي‌هاي بدون کيسه زباله‌ها درون محفظه ريخته مي‌شود) بايد آن را تميز کنيد. اگر جاروبرقي کيسه‌اي است و حس مي‌کنيد بو از کيسه است، کيسه را تعويض کنيد. در صورتي که فکر مي‌کنيد بوي لاستيک سوختگي حس مي‌کنيد، تسمه‌ها را بررسي کنيد. ممکن است تسمه‌ها دچار فرسودگي يا کشيدگي بيش از حد شده باشند که در اين حالت بايد تعويض شوند. مي‌توانيد از خوشبوکننده‌ها در کيسه جاروبرقي استفاده کنيد.

 

جارو خود به خود خاموش مي‌شود

اگر جاروبرقي خود به خود وسط کار کردن خاموش مي‌کند، دلايل متفاوتي دارد. برخي از جاروبرقي‌هاي ال جي پس از ?? تا ?? دقيقه کار کردن مداوم دستگاه را خاموش مي‌کنند تا بيش از حد داغ نشود و موتور خنک شود. در اين حالت جارو پس از مدتي بايد روشن شود. اگر اين اتفاق نيفتاد پس بايد احتمالات ديگر را بررسي کرد.

در برخي مواقع محفظه يا کيسه آن قدر پر شده است که سنسور مربوط به آن به شکل خودکار دستگاه را خاموش مي‌کند. بنابراين بايد کيسه يا محفظه بررسي شود که زياد پر نباشد. کيسه را تخليه کنيد و جارو را دوباره به برق بزنيد. اگر روشن نشد بايد موتور را بررسي کنيد. اگر موتور نيم‌سوز شده است يا ضعيف است، بايد تعويض شود يا در صورتي که قابل تعمير است آن را تعمير کنيد. در صورتي که اصلا روشن نشد و بوي سوختگي هم به مشام مي‌رسد نشانه سوختن موتور است و بايد موتور را تعويض کرد.

 

مکش جارو کمتر از حالت اوليه است

مکن است پس از مدتي احساس کنيد ديگر جارو مانند گذشته مکش ندارد و زباله‌ها را به سختي جمع مي‌کند. در اين حالت، ابتدا بايد پر شدگي محفظه جاروبرقي (در مدل‌هاي بدون کيسه) و پر شدگي کيسه (در مدل‌هاي کيسه‌دار) را بررسي کنيد. در صورتي که پر شده باشند قدرت مکش دستگاه کم مي‌شود. از سوي ديگر فيلترها ممکن است کثيف شده باشند که بايد آنها را تميز يا تعويض کنيد. به طور کلي پس از مدتي فيلترها بخصوص فيلترهاي کاغذي که قابل شستشو نيستند را عوض کنيد.

لوله‌ها و لوله خرطومي را بررسي کنيد. هر يک از آنها را جدا کنيد و دستگاه را روشن کنيد اگر مکش آن بهتر شد بايد آن قطعه را بررسي کنيد که تميز باشد، چيزي در آن گير نکرده باشد يا اينکه سوراخ و پاره نشده باشد. لوله خرطومي يا لوله‌هاي رابط در صورتي که آسيب ديده‌اند بايد عوض شوند.

 

سيم جمع کن کار نمي‌کند

اگر سيم جمع کن سيم جاروبرقي را جمع نمي‌کند، جارو را از برق بکشيد و درب محفظه را باز کنيد. ابتدا فيوزهاي شيشه‌اي را امتحان کنيد. سيم‌ها را بررسي کنيد. اگر فيوز سوخته است بايد تعويض شود. اگر سيم‌ها قطع شده‌اند بايد جا انداخته شوند. اما اگر سالم هستند سيم جمع کن را بايد خارج کنيد. دو سيمي که به رنگ روشن و تيره هستند را بايد ببينيد. اگر اين سيم ها مشکل دارند بايد تعويض شوند. پس از تعويض آنها را دوباره جا بزنيد و فيوزها را متصل کنيد. حالا سيم‌ها بايد به ريل وصل شوند. ترمزهاي مهار کننده هم که اجازه نمي‌دهند سيم‌ها بيش از حد باز شوند را تنظيم کنيد. اگر سيم جمع کن مشکل ندارد، ممکن است موتور دستگاه ايراد پيدا کرده است. موتور اگر نيم سوز شده است بايد تعمير شود. اما اگر متوجه شديد که سوخته است تعويضش کنيد.

اگر جاروبرقي ال جي داريد و برايش مشکلي پيش آمده است، قبل از آنکه آن را بدتر از قبل کنيد، با نمايندگي‌هاي مجاز و مراکز معتبر تعميرات جاروبرقي ال جي تماس بگيريد. اين مراکز به شما مشاوره رايگان ارائه مي‌دهند و به صورت تلفني مشکل‌تان را حل مي‌کنند. اما اگر نتوانستيد مشکل را خودتان برطرف کنيد، آنها تعميرکاران حرفه‌اي و مجرب خودشان را به منزل شما اعزام مي‌کنند. اين افراد با دانش و تجربه‌اي که دارند عيب دستگاه را به خوبي تشخيص خواهند داد و آن را تعمير خواهند کرد. هرگز جارو برقي را به دست تعميرکاران غيرحرفه‌اي نسپاريد.



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 133

در باره ما

تاريخ: امروز, : شنبه 15 آذر 1393 نويسنده: http://mojazsima.rozblog.com/user-admin

موضوع:


شرکت مجاز سیما با بیش از 30 سال تجربه در زمینه ی تعمیر تلویزیون با بهره گیری از بهترین تعمیرکاران تلویزیون، آمادگی دارد تعمیرات تلویزیون های شما را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در منزل یا محل کارتان به عهده بگیرد.
وجه تمایز مجازسیما دیگر رقبا، به روز بودن و تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر تلویزیون و شناخت تخصصی مدارها و تحلیل خرابی میباشد.
این امر باعث گردیده تا ابتدا با جستجوی دلیل خرابی و شناسایی مدار آسیب دیده با تعویض قطعات و تعمیر بردها ،جلوگیری از تعویض کامل آن کرده و از تحمیل هزینه سنگین به مشتری جلوگیری !. 
یکی از نمونه های این مطلب ، تعمیر آبخوردگی پنل میباشد که به علت وجود جزئیات فراوان و عدم تخصص کافی دیگر رقبا ،فقط در این مرکز انجام میگیرد.

پروگرم کردن انواع ال سی دی
تعمیر خطوط روی ال سی دی
آبخوردگی پنل
و در کل هر خرابی که علتی بجز ضربه به پنل دارد را میتوانیم در بسیاری از موارد تعمیر نماییم.
1-استفاده از قطعات مرغوب و درجه 1 
2-تعهد به مشتری و گارانتی 3 ماهه ی محصول
3- شناسایی علت بوجود آمدن خرابی و تعمیر جز به جز آن ( این امر باعث میگردد تا از خرابی مجدد تلویزیون در همان نقطه جلوگیری به عمل بیاید.)



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 118

تعمیر تلویزیون ال سی دی و ال ای دی سامسونگ

تاريخ: امروز, : شنبه 15 آذر 1393 نويسنده: http://mojazsima.rozblog.com/user-admin

موضوع:


تعمیر انواع تلویزیون ال سی دی و ال ای دی سامسونگ

در منزل ومحل کار شما در اسرع وقت و به کار بردن قطعات فابریک

باضمانت

تعمیر ال سی دی های پنل شکسته و پنل آب خورده سامسونگ با پنل های فابریک همان مدل

تعمیر ال سی دی های سامسونگ با برد های اصلی و با ضمانت یک ساله



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 123

تعمیر تلویزیون LCD , LED ال جی

تاريخ: امروز, : شنبه 15 آذر 1393 نويسنده: http://mojazsima.rozblog.com/user-admin

موضوع:


تعمیر انواع تلویزیون ال سی دی و ال ای دی  LG

در منزل . تعمیرات تخصصی تلویزیون در منزل.

تعمیر تلویزیون های ال سی دی ال جی با ضمانت یک ساله , تعمیر ال سی دی های پنل شکسته ال جی

تعمیر ال ای دی های پنل شکسته ال جی, خرید ال سی دی های پنل شکسته ال جی



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 1

بازديد : 215

تعمیر تلویزیون LCD , LED سونی

تاريخ: امروز, : شنبه 15 آذر 1393 نويسنده: http://mojazsima.rozblog.com/user-admin

موضوع:


تعمیر انواع تلویزیون  ال سی دی و ال ای دی

سونی در منزل بصورت تخصصی .

تعمیر تلویزیون های سونی بصورت کاملا تخصصی و با ضمانت یک ساله .



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 108

تعمیر تلویزیون LCD , LED صنام

تاريخ: امروز, : شنبه 15 آذر 1393 نويسنده: http://mojazsima.rozblog.com/user-admin

موضوع:


تعمیر انواع تلویزیون ال سی دی و ال ای دی صنام در منزل

 



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 280

تعمیر تلویزیون ال جی

تاريخ: امروز, : شنبه 15 آذر 1393 نويسنده: http://mojazsima.rozblog.com/user-admin

موضوع:


تعمیر تلویزیون ال جی در منزل:

تعمیر تلویزیون های ال جی با لوازم فابریک و تضمینی ما تلویزیون های ال جی را با گارانتی 6 ماهه انجام

می دهیم.

ما در تعمیر تلویزیون های ال جی تجربه 25 ساله داریم.



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 88

تعمیر تلویزیون در منزل

تاريخ: امروز, : جمعه 14 آذر 1393 نويسنده: http://mojazsima.rozblog.com/user-admin

موضوع:


تعمیر تلویزیون در منزل



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 100

تعمیر تلویزیون در منزل

تاريخ: امروز, : جمعه 14 آذر 1393 نويسنده: http://mojazsima.rozblog.com/user-admin

موضوع:


شرکت مجاز سیما با بیش از 30 سال تجربه در زمینه ی تعمیر تلویزیون با بهره گیری از بهترین تعمیرکاران تلویزیون، آمادگی دارد تعمیرات تلویزیون های شما را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در منزل یا محل کارتان به عهده بگیرد.
وجه تمایز مجازسیما دیگر رقبا، به روز بودن و تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر تلویزیون و شناخت تخصصی مدارها و تحلیل خرابی میباشد.
این امر باعث گردیده تا ابتدا با جستجوی دلیل خرابی و شناسایی مدار آسیب دیده با تعویض قطعات و تعمیر بردها ،جلوگیری از تعویض کامل آن کرده و از تحمیل هزینه سنگین به مشتری جلوگیری !. 
یکی از نمونه های این مطلب ، تعمیر آبخوردگی پنل میباشد که به علت وجود جزئیات فراوان و عدم تخصص کافی دیگر رقبا ،فقط در این مرکز انجام میگیرد.

پروگرم کردن انواع ال سی دی
تعمیر خطوط روی ال سی دی
آبخوردگی پنل
و در کل هر خرابی که علتی بجز ضربه به پنل دارد را میتوانیم در بسیاری از موارد تعمیر نماییم.
1-استفاده از قطعات مرغوب و درجه 1 
2-تعهد به مشتری و گارانتی 3 ماهه ی محصول
3- شناسایی علت بوجود آمدن خرابی و تعمیر جز به جز آن ( این امر باعث میگردد تا از خرابی مجدد تلویزیون در همان نقطه جلوگیری به عمل بیاید.)



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 245

طراح قالب

مترجم قالب

جديدترين مطالب روز

فيلم روز

تعمیر تلویزیون در منزل