آخرين ارسالي ها
نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی تاريخ : شنبه 26 تیر 1400
ارور لباسشویی سامسونگ تاريخ : سه شنبه 22 تیر 1400
علت سیاه شدن تصویر تلویزیون تاريخ : شنبه 12 تیر 1400
 هزینه تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی تاريخ : سه شنبه 01 تیر 1400
تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ویرپول تاريخ : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400
هزینه ی تعمیر بک لایت تلویزیون led و lcd تاريخ : جمعه 17 اردیبهشت 1400
تعمیر جاروبرقی بوش تاريخ : چهارشنبه 08 اردیبهشت 1400
مرکز تعمیرات بوش تاريخ : سه شنبه 31 فروردین 1400
علت خاموش شدن ناگهانی تلویزیون سامسونگ تاريخ : چهارشنبه 18 فروردین 1400
تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا تاريخ : شنبه 14 فروردین 1400
خبرنامه
براي دريافت مطالب جديد عضو خبرنامه شويد
سلام دوست من به سايت تعمیر تلویزیون در منزل خوش آمديد لطفا براي استفاده از تمامي امکانات

دانلود فايل , شرکت در انجمن و گفتگو با ساير اعضا در سايت ثبت نام کنيد




تعمیر تلویزیون در محل

تاريخ: امروز, : سه شنبه 14 خرداد 1398 نويسنده: http://mojazsima.rozblog.com/user-admin

موضوع:


نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی

تعمیرات تلویزیون را می توان یکی از اقدامات تخصصی مرکز تعمیرات تی وی مانیتور به شمار می رود که تمرکز ویژه ای روی آن گذاشته می شود. جمعی از دوره دیدگان متبحر در زمینه تعمیرات بخش های مختلف تلویزیون، با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته، عهده دار این مسئولیت هستند. در جهت ارائه خدمات با کیفیت به کاربران این دستگاه، جدیدترین دستگاه ها و ابزارآلات تعمیری موجود در دنیا در واحد تعمیرات تلویزیون فراهم شده است.

از آنجا که تلویزیون دستگاهی بسیار پرکاربرد است و قطعات بسیاری در نحوه عملکرد آن تاثیرگذار هستند، همکاران ما نهایت دقت و تخصص خود را به کار می بندند تا تعیمرات این دستگاه را به شکل کامل و بدون نقص انجام دهند. برای دانستن جزئیات بیشتری در مورد این فرآیند، از شما دعوت می کنیم تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

نمایندگی تعمیر تلویزیون

نمایندگی تعمیر تلویزیون با همکاری مجموعه‌ای از مهندسان جوان و متخصص و با بهره‌مندی از تجهیزات پیشرفته روز دنیا در تلاش است تا به تمامی دستگاه‌های معیوب شما تولد دوباره بخشیده و با افزایش عمر مفید آن‌ها، لذت استفاده از یک محصولِ با کیفیت را مجدداً به شما ارزانی دارد. اگر شما نیز دارنده یکی از تلویزیون های سامسونگ، سونی، پاناسونیک و .. هستید لیکن دستگاه شما به هر دلیل دچار اختلال و افت در عملکرد گشته است، می‌توانید با حضور در نمایندگی تعمیر تلویزیون از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان فنی این مجموعه بهره‌مند گردید.

خدمات مرتبط با تعمیر تلویزیون، به دو شیوه قابل دریافت است. شیوه نخست مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون و تحویل پنل معیوب به کارشناسان تعمیر تلویزیون است. در این شیوه تمامی عملیات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر دستگاه در تعمیرگاه انجام می‌شود. شیوه دوم، ثبت درخواست «تعمیر تلویزیون در محل» توسط دارنده دستگاه و حضور کارشناس تعمیر در محل است.

 

تعمیر آبخوردگی تلویزیون

متأسفانه در صورت بالا بودن میزان آبخوردگی، تعمیرکار شانس چندانی برای تعمیرات تلویزیون نخواهد داشت. البته در شرایطی که کاربر آگاهانه عمل کند و بلافاصله پس از آبخوردگی دستگاه، تلویزیون را خاموش کرده و به یکی از مراکز مجاز در حوزه تعمیر تلویزیون مراجعه کند، احتمال آنکه بتوان تعمیر آبخوردگی تلویزیون را با موفقیت به انجام رساند بالاست.

با این حال، در غالب موارد به دلیل بی‌توجهی کاربران، و عدم مراجعه زودهنگام به تعمیرگاه، تعمیر پنل آبخورده تلویزیون، تنها با تعویض آن امکان امکان‌پذیر می‌گردد. (تعویض پنل تلویزیون نیز هزینه بالایی می‌طلبد –چیزی حدود 70درصد از هزینه خرید یک تلویزیون- از همین رو غالب کاربران، خرید یک تلویزیون نو را به تعمیر آب خوردگی پنل تلویزیون ترجیح می‌دهند). توصیه می‌شود برای تعمیر تلویزیون آب خورده به مراکزی مراجعه شود که از تجهیزات پیشرفته جهت این کار نظیر بندیگ ماشین برخوردار باشند.

 

تعمیر پرش تصویر در تلویزیون

پرش تصویر یکی از اشکالات نه چندان شایع پیش آمده در تلویزیون ها است. با بروز این اشکال، تصویر به نمایش در آمده توسط تلویزیون، یکنواختی و شفافیت خود را از دست داده و به نوعی آزاردهنده می‌گردد. اگر چه بروز این اشکال دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد، اما عمدتاً، پرش تصویر تلویزیون و جابجایی‌های ناگهانی تصویر بر روی مانیتور، به دلیل بروز اختلالاتی است که در پنل و ساختار آن صورت گرفته‌اند.

از همین رو تشخیص دقیق علت پرش تصویر تلویزیون نیاز به بررسی دقیق پنل دستگاه و تست عملکرد سایر قطعات آن توسط کارشناسان تعمیرات تلویزیون دارد. در هر حال، اگر شما کاربران گرامی نیز در طول روزهای اخیر متوجه وجود چنین اشکالی در تلویزیون مورد استفاده خود شده‌اید، می‌توانید به مرکز تعمیرات تلویزیون مراجعه کرده و اشکال پیش آمده را مرتفع سازید.

 

تعمیر فلت تلویزیون

یکی از علل بوجود آورنده اشکال در فلت تلویزیون آبخوردگی این بخش از دستگاه است. با ورود مایعات به این بخش از دستگاه (که در نقش یک ماده رسانا ظاهر می شوند) پین های فلت های های انتقال دهندۀ اطلاعات تصویر، که در زیر قاب و سطح جلوئی تلویزیون قرار دارند، دچار اتصالی می‌شوند و عملکرد این بخش را دچار اختلال می‌سازند. در صورتی که خرابی پیش آمده در فلت های تلویزیون به همین میزان باقی بماند، تعمیر آن با ترمیم برد آدرس و فلت های آبخورده امکان‌پذیر خواهد بود.

در غیراینصورت، یعنی در صورتی که خرابی پیش آمده به بخش‌های دیگر سرایت کرده باشد و منجر به خرابی خود فلت های، خطوط ارتباطی فلت های و آی سی پردازنده شود، تعمیرات تلویزیون دیگر امکان‌پذیر نیست و تنها راه باقی مانده تعویض فلت های پنل تلویزیون LED و LCD است. در صورت مشاهده اشکال در این بخش از دستگاه خود می‌توانید تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر و بهسازی را با حضور در مرکز تعمیرات تلویزیون و یا به صورت تعمیر در محل تلویزیون دریافت نمایید.

 

تعمیر مشکل صدای تلویزیون

اصلی‌ترین علت بروز اشکال در صدای تلویزیون، وجود ایراد در بخش مین برد دستگاه است. در صورتی که امکان تعمیر این قطعه و تعمیر صدای تلویزیون، وجود نداشته باشد، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه و انجام هماهنگی های مورد نیاز، مین برد دستگاه تعویض می گردد. در صورتی که بررسی های کارشناسان ما در مرکز تعمیرات تلویزیون درستی عملکرد مین برد را تأیید نماید، سایر قطعات دستگاه نظیر پاور، بلندگو و … مورد آزمایش قرار می گیرند تا در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض گردند.

خوشبختانه غالب اشکالات پیش آمده در بخش صدای تلویزیون با اندک دستکاری قابل رفع هستند و چندان جدی به شمار نمی‌آیند. همانگونه که گفته شد، اصلی‌ترین علت بروز اشکال در صدای تلویزیون، وجود ایراد در بخش مین برد دستگاه است. در صورتی که امکان تعمیر این قطعه و تعمیر صدای تلویزیون، وجود نداشته باشد، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه و انجام هماهنگی های مورد نیاز، مین برد دستگاه تعویض می گردد.



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 45

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تاريخ: امروز, : شنبه 04 خرداد 1398 نويسنده: http://mojazsima.rozblog.com/user-admin

موضوع:


تعمیرات تخصصی انواع تلویزیون ال ای دی و ال سی دی سامسونگ با قطعات اصلی و ضمانت 

 تعمیرگاه مجاز تلویزیون سامسونگ ارائه دهنده خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ در تهران و شهرستان های تهران می باشد. تعمیرات ال ال دی سامسونگ و ال سی دی سامسونگ با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن در تهران و شهرستان های تهران می باشد. مرکز مجاز و تخصصی تعمیر تلویزیون سامسونگ با چند ده سال تجربه در زمینه تعمیرات تلویزیون سامسونگ و خدمت دهی به یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین محصولات لوازم خانگی را برعهده دارد و توانسته است در طی سال ها کار در این زمینه خاطره خوبی را از خدمات دهی در ذهن مشتریان خود ثبت کند. سامسونگ سرویس با داشتن متخصص ترین و با سابقه ترین تعمیرکاران تلویزیون LED و LCD سامسونگ توانسته است گام به گام با فناوری روز دنیا، کار تعمیر تلویزیون سامسونگ را در تمامی تعمیرگاه های مجاز تلویزیون سامسونگ عهده دار شود.

 

نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ، از تمامي مدل هاي تلويزيون سامسونگ پشتيباني کرده و تعميرات آن را به صورت تخصصي انجام مي دهد. با توجه به پيشرفت تلويزيون هاي سامسونگ آشنايي با مدل هاي مختلف تلويزيون و چگونگي تعميرات آن ها اهميت ويژه اي دارد.

 

کارشناسان نمايندگي تعميرات تلويزيون سامسونگ ، دانش و تخصص لازم در خصوص تعمير انواع مدل هاي سامسونگ داشته و با توجه به پيشرفت اين تلويزيون ها دانش خود را به روز مي نمايند.

 

دارندگان تلويزيون سامسونگ اعم از تلويزيون ال سي دي سامسونگ ، تلويزيون اولد سامسونگ ، تلويزيون ال اي دي سامسونگ ، در صورت بروز مشکل در اين تلويزيون ها مي توانند از خدمات تخصصي در زمينه ي تعمير و ترميم تلويزيون هاي سامسونگ بهره مند شوند.

خدمات تعمیر تلویزیون سامسونگ

مرکز تعمیرات تلویزیون بعد از بررسی و عیب یابی دستگاه در صورت نیاز قطعه آسیب دیده را تعمیر می نماید. در صورتی که قطعه ی مورد نظر نیازمند تعویض باشد قطعه مورد نظر تعویض خواهد نمود. در بخش زیر به شرح خدماتی می پردازیم که در زمینه تعمیر قطعات تلویزیون به کاربران گرامی ارائه می گردد.

 

تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ

تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ نیاز به دانش و تجربه در این زمینه دارد. هر تکنسینی نمی تواند از عهده تعمیر تلویزیون برآید. برای تعمیر بردهای تلویزیون نیاز به ابزار و تجهیزات مناسب می باشد. این ابزار و دستگاه های مناسب برای تعمیرات برد به صورت تخصصی واجب است. این تجهیزات و دستگاه های عیب یابی و تعمیر است که کمک می کنند تعمیرکار با تجربه بتواند عیب یابی دقیقی از دستگاه به عمل بیاورد تا بتواند بهترین مسیر تعمیر را بتواند اجرا کند در ادامه این موضوع تعمیر قطعات تلویزیون سامسونگ را به همراه نوع خرابی که ایجاد می کنند توضیح خواهیم داد.

 

 

عیب های متداول تلویزیون های سامسونگ

 

سیاه شدن تصویر 

یکی از بیشترین مشکلاتی که باعث سیاه شدن تصویر تلویزیون می شود خرابی بک لایت تلویزیون می باشد. بک لایت به ال ای دی های پشت صفحه تلویزیون گفته می شود که وظیفه روشن کردن صفحه تلویزیون را دارند و در صورتی که این ال ای دی ها خراب شوند تصویر تلویزیون سیاه می شود و این خرابی در تلویزیون های جدید شایع است در این مرکز تعمیر تلویزیون با قطعات اصلی انجام می شود.

 

تلویزیون های مدل ۴۰f۵۵۵۰

در این مدل تلویزیون معمولا نصف تصویر صفحه تلویزیون سیاه می شود و که این مشکل در اکثر موارد از بک لایت تلویزیون می باشد که تعمیر بک لایت در منزل انجام می شود. یک مشکل دیگر که در این مدل تلویزیون ایجاد می شود خاموش و روشن شدن متناوب تلویزیون می باشد که به علت خرابی برد پاور تلویزیون اتفاق می افتد که این خرابی نیز در منزل قابل تعمیر است و تعمیرات شامل شش ماه ضمانت می باشد.

 

تعمیر تلویزیون سامسونگ مدل ۴۰d۵۵۰۰

تلویزیون های ال ای دی سری d سامسونگ دارای ال ای دی خطی می باشدند و در تلویزیون در سایز های ۴۰ اینچ با خراب شدن ال ای دی کل صفحه سیاه می شود. بهتر است که برای تعمیر بک لایتکل ال ای دی تعویض شود چون احتمال خرابی بقیه ال ای دی ها زیاد می باشد. مشکل بک لایت یک خرابی رایج در تلویزیون های ال ای دی می باشد. در واقع یک قطعه مصرفی می باشد که با تمام شدن عمر آن باید تعویض شود.  یکی دیگر از مشکلاتی که در این مدل تلویزیون وجود دارد خاموش و روشن شدن متناوب تلویزیون می باشد به این صورت که وقتی تلویزیون را روشن می کنیم لوگوی اسمارت می آید و دوباره تلویزیون خاموش می شود. این خرابی مربوط به مین برد تلویزیون می باشد که در بیشتر مواقع مین برد قابل تعمیر می باشد و تعمیر تلویزیون در منزل انجام می شود.

 

تعمیر تلویزیون سامسونگ مدل ۴۸h۵۹۵۰

این مدل تلویزیون بیشتر در قسمت بک لایت دچار خرابی می شود به این صورت که تصویر تلویزیون از حال عادی خراج شده به صورت کم نور و پرنور می شود و دلیل این مشکل خراب شدن بعضی از ال ای دی های صفحه می باشد که با خراب شدن بعضی از ال ای دی ها ولتاژ ال ای دی های سوخته بر روی ال ای دی های سالم می افتد و سرعت خرابی بک لایت را زیاد می کند. در این مدل به دلیل شاخه ای بودن ال ای دی ها می توان بک لایت را تعمیر کرد اما به دلیل پایین بودن عمر بقیه ال ای دی ها بهتر است که بک لایت به صورت کامل تعویض شود تا چند سال تلویزیون شما بدون مشکل کار کند. تعمیر تلویزیون در منزل انجام می شود و تعمیرات با قطعات اصلی همین مدل انجام می شود.



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 51

تعمیر تلویزیون

تاريخ: امروز, : دوشنبه 11 خرداد 1394 نويسنده: http://mojazsima.rozblog.com/user-admin

موضوع:


تعمیر تلویزیون

 

آشنایی با کار تلویزیون

 

امواج الکترومغناطیسی ارسالی از فرستنده های مختلف تلویزیونی،به آنتن برخورد کرده و جذب آن می شوند.آنتن ،امواج الکترومغناطیسی را به جریان الکتریکی تبدیل می کند.فرکانس امواج و جریان الکتریکی تولید شده در آنتن برابر است .هر آنت متناسب با طول خود،فرکانس(طول موج) خاصی را بهتر جذب می کند .آنتن تلویزیون رنگی از نوع یاگی با امپدانس 300 اهم است.این آنتن از سه قسمت رفلکتور،دایرکتور و دایپل تشکیل شده است.در زیر دایپل و در داخل جعبه آنتن یک ترانس تطبیق امپدانس به نام مدار مچینگ قرار داده می شود تا امپدانس 300 اهم را به امپدانس 75 اهم تبدیل کند. امواج خروجی از آنتن توسط کابل کواکسیال 75 اهم به تلویزیون انتقال داده می شوند .کابل تلویزیون رنگی از نوع کواکسیال انتخاب می شود تا تشعشع امواج به محیط و نورپذیری جلوگیری شود .اتصال آنتن و کابل مرتبط با آن از اهمیت خاصی برخوردار است،چرا که در بسیاری موارد تاثیر گذار بوده و کیفیت تصویر وابستگی زیادی به آن دارد.

جریان الکتریکی خروجی از کابل آنتن از طریق فیش آنتن به تلویزیون وارد می شوند.فیش آنتن مستقیم به تیونر متصل بوده و جریان الکتریکی دریافت و تبدیل شده توسط آنتن مستقیماََ به تیونر وارد می شود.تیونر بر اساس فرامین دریافتی از کلید های روی تلویزیون یا ریموت کنترل ولتاژهای انتخاب باند و کانال را ساخته و به تیونر می فرستد.به این ترتیب ظرفیت و راکتورهای (دیودها خازنی)تیونر متناسب با ولتاژ دریافتی تغییر و بر اساس ظرفیت آنها فرکانس کانال مورد نظر انتخاب می شود.

میکروکنترولر به عنوان مغز در تلویزیون های جدید عمل می کند . انجام تمام عملیات و کنترل فرامین مختلف توسط آن صورت می گیرد. وجود میکروکنترولر تاثیر زیادی در اضافه شدن مدارات جانبی به تلویزیون داشته و تا حدود زیادی از افزایش حجم جلوگیری کرده است.میکرو کنترولر با ارسال و دریافت ولتاژ و پالس ،با سایر طبقات در ارتباط است .

امواج ورودی به تیونر ، از یک فیلتر عبور داده می شوند تا فرکانس های مزاحم حذف و فقط فرکانس های محدوده ی UHF و VHF عبور کنند. با استفاده از یک تقویت کننده یا دیودهای مقاومتی ،مداری به نما AGC ساخته می شود. دامنه ی سیگنال های عبوری از فیلتر ثابت نبوده و مداوم در حال تغییر هستند.به کمک مدار AGC  دامنه سیگنال های قوی و ضعیف یکسان می شوند. به کمک دو فیلتر بالا گذر و پایین گذر که در خروجی مدار AGC قرار داده شده اند ،فرکانس محدوده ی UHF و VHF از یکدیگر جدا  و به دو طبقه ی UHF و VHF داده می شوند. هر یک از طبقات UHF و VHF به صورت یک گیرنده ی هتروداین عمل کرده و امواج دریافتی را با فرکانس تولید شده توسط نوسان ساز محلی ترکیب می کند تا فرکانس های ثابت IF صدا و تصویر ساخته شوند.



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 1

بازديد : 165


تعمیر تلویزیون LCD و LED در منزل

 

شرکت مجاز سیما با بیش از 30 سال تجربه در زمینه ی تعمیر تلویزیون با بهره گیری از بهترین تعمیرکاران تلویزیون، آمادگی دارد تعمیرات تلویزیون های شما را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در منزل یا محل کارتان به عهده بگیرد.
وجه تمایز مجازسیما دیگر رقبا، به روز بودن و تسلط کامل کارشناسان به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر تلویزیون و شناخت تخصصی مدارها و تحلیل خرابی میباشد.
این امر باعث گردیده تا ابتدا با جستجوی دلیل خرابی و شناسایی مدار آسیب دیده با تعویض قطعات و تعمیر بردها ،جلوگیری از تعویض کامل آن کرده و از تحمیل هزینه سنگین به مشتری جلوگیری !. 
یکی از نمونه های این مطلب ، تعمیر آبخوردگی پنل میباشد که به علت وجود جزئیات فراوان و عدم تخصص کافی دیگر رقبا ،فقط در این مرکز انجام میگیرد.

پروگرم کردن انواع ال سی دی
تعمیر خطوط روی ال سی دی
آبخوردگی پنل
و در کل هر خرابی که علتی بجز ضربه به پنل دارد را میتوانیم در بسیاری از موارد تعمیر نماییم.
1-استفاده از قطعات مرغوب و درجه 1 
2-تعهد به مشتری و گارانتی 3 ماهه ی محصول
3- شناسایی علت بوجود آمدن خرابی و تعمیر جز به جز آن ( این امر باعث میگردد تا از خرابی مجدد تلویزیون در همان نقطه جلوگیری به عمل بیاید.)

 

تلفن های تماس با شرکت مجاز سیما

 

22638767

22638752

44407916

44403168

44629941

77165937

33256350

 

 

 

آدرس رسمی وب سایت شرکت مجاز سیما فروش انواع برد تلویزیون های ال سی دی

 

  
  

WWW.MOJASIMA.IR

 

تعمیر ال سی دی در منزل:

 

تعمیر ال سی دی در شرکت مجاز سیما بصورت تخصصی و با ضمانت صورت می گیرد.

شرکت مجاز سیما تلویزیون های را که توسط مهندسین این شرکت سرویس می شون سه ماه ضمانت می کند.

 

چند مورد از عیب های مهم و شایع ال سی دی و اقدامات لازم برای تعمیر ال سی دی :

 

خرابی در قسمت پاور تلویزیون ال سی دی که این خرابی در چند مورد است که در زیر به اشاره شده است.

بیشتر خازن های قسمت پاور ال سی دی بعد از چندین ماه و سال خراب می شودکه برای تعمیر باید خازن

فرسوده پاور ال سی دی تعویض شود.

 

 

در مواردی ترانزیستور های قسمت پاور خراب می شود که برای تعمیر پاور ال سی دی باید تعویض شوند.

در موارد کمی برای تعمیر ال سی دی باید برد پاور ال سی دی تعمویض شد.پاک شدن برنامه مین برد

 ال سی دی که به دلیل زدن فلش ویروس وارد سیستم می شود و برنامهل سی دی را خراب می کند.

برای تعمیر ال سی دی های که برنامه آنها پاک شده است باید ای سی حافضه ال سی دی دوباره برنامه ریزی شود.

یکی دیگر از عیب های تلویزیون ال سی دی خرابی برد مین ال سی دی است که ای سی کنترل کننده

برد ال سی دی خراب می شود و برد ال سی دی دیگر قابل تعمیر نمی باشد .برای تعمیر ال سی دی

 باید برد مین ال سی دی تعویض شود که هزینه تعمیر ال سی دی زیاد می شود.

 

یکی از شایع تریین عیب های تلویزیون های ال سی دی شکستن پنل تلویزیون است که برای تعمیر LCD

پنل تعویض شود که هزینه تعمیر ال سی دی تقریبا هشتاد درصد قیمت تلویزیون می شود.افتادن خط روی

 پنل ال سی دی جز موارد خرابی پنل ال سی دی است که قابل تعمیر نمی باشد و برای تعمیر تلویزیون

 ال سی دی باید پنل تعویض گردد.

در بیشتر موارد تعمیر ال سی دی در منزل و یا محل کار شما انجام می شود .در موارد اندکی مثلا برای تعویض

برد تعمیر تلویزیون ال سی دی در منزل امکان پذیر نیست و باید در شرکت انجام شود .ولی در 90 در صد موارد تعمیر ال سی دی منزل یا محل کار شما انجام می شود.

 

تعمیر ال سی دی پنل خراب یا خط  افتاده

 

پیکسل چسبیده یکی از پیکسل هایی است که در صفحه نمایش مانیتور LCD خراب شده است.

پیکسل چسبیده شده به صورت نقطه ای به رنگ ثابت است و بدون هیچ هدف همیشگی روشن می ماند.

پیکسل های چسبیده بیشتر در زمینه های سیاه و سفید و به صورت تک رنگ آبی ،قرمز،یا سبز یا ترکیبی از

این رنگ ها مثل زرد و بنفش یا حتی سفید دیده می شود.معولا رنگ های سبز و قرمز یا آبی به صورت تک

رنگ به این حالت در می آیند.

بعضی از کاربران پیکسل چسبیده را سوخته  تصور می کنند.گاهی ممکن است که یکی از رنگهای داخلی 

پیکسل خاموش شده باشد و پیکسل سیاه به نظر می رسد.تعمیر ال سی دی در منزل و محل کار

 

تعمیر ال سی دی ذخیره نشدن تنضیمات

 

 در ال سی دی های سامسونگ بعضا مشتری ها از این موضوع شاکی میشوند که هر چه نور و رنگ وکنتراست و آیتم های دیگر را تنظیم میکند باز هم به هم میخورد و به حالت استاندارد بر میگردد! تعمیرکار ابتدا خیال میکند که آی سی فلاش خراب شده و یا نیاز به آپگیرید دارد. اما اینطور نیست. در واقع دستگاه روی حالت shop mode یا "تنظیم برای مغازه" تنظیم شده. این حالتی است که باعث میشود همه دستگاههایی که در ویترین فروشگاه کار میکنند، تصویر یکنواختی داشته باشند و مثلا رنگ یکی کمتر و یا نور دیگری بیشتر نباشد و جلوه زیبایی داشته باشد(حتما در فروشگاههای بزرگ دیده اید)
اما این حالت برای مشتری مطلوب نیست. البته هنگام راه اندازی اولیه دستگاه این حالت سؤال میشود که گزینه دیفالت حالت shop mode است و مشتری ناخودآگاه آن را انتخاب میکند.تعمیر تلویزیون در منزل.

 

 

تعمیر ال سی دی سامسونگ قطع و وصل می شود

 

در ال سی دی های سامسونگ این ایراد زیاد پیش می آید که پس از کمی کار کردن و گرم شدن دستگاه تصویر هر چند دقیقه یک بار برای یک لحظه قطع و دوباره وصل میشود. این ایراد در واقع ضعف پنل است و باید تعویض گردد. اما به دلیل قیمت بالا و در دسترس نبودن پنل، خیلی ساده میتوان عیب را رفع کرد:

در منوی تنظیمات تصویر در کنار تنظیمات نور- کنتراست - رنگ و وضوح گزینه "از پشت نور دادن" یا back light هست که معمولا روی 10 تنظیم میشود تا درخشندگی تصویر زیاد باشد. آن را بین 4 تا 6 بگذارید. کمی نور و کنتراست تصویر کم میشود ولی در عوض دیگر تصویر قطع و وصل نمیشود.تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل.

تعمیر ال سی دی سامسونگ در منزل،تعمیر ال ای دی سامسونگ در منزل و محل.تعمیر LCD سامسونگ

 

برچست ها :
تعمیر تلویزیون در منزل, تعمیر انواع ال ایی دی, تعمیر انواع ال سی دی, تعمیر تلویزیون سونی, تعمیر ال ایی دی سونی, تعمیرات تلویزیون, تلویزیون سونی, تلویزیون سامسونگ, تلویزیون پارس, نمایندگی تعمیرات تلویزیون, پنل تلویزیون, تعمیر صدای تلویزیون, تنظیم صدای تلویزیون, تنظیمات منوی ال سی دی, خرید تلویزیون, قیمت انواع تلویزیون, تعمیر تلویزیون در محل, تعمیر, تعمیر پلاسما, تعمیر پروجکشن, تعمیرپروژکشن, تعمیر پنل ال ایی دی, خیس شدن پنل ال سی دی, خیس شدن پنل ال ایی دی, خیس شدن صفحه نمایش ال ایی دی, خیس شدن صفحه نمایش ال ایی دی, راهنمای تعمیر خیس شدن ال ایی دی, راهنمای تعمیر خیس شدن ال سی دی.تعمیر ال سی دی سامسونگ,تعمیر ال سی دی ال جی,تعمیر ال سی دی lg,تعمیر ال سی دی سامسونگ,تعمی ال سی دی صنام,تعمیر ال سی دی سونی,تعمیر ال سی دی شارپ,تعمیر ال سی دی ایکس ویژن.تعمیر تلویزیون led سامسونگ،تعمیر LED سامسونگ،تعمیر مانیتور LED سامسونگ
تعمیر LED ال جی،تعمیر LED صنام،تعمیر LED سونی،تعمیر مانیتور LED سونی،تعمیر مانیتور LCD
تعمیر تلویزیون LCD سونی،تعمیر تلویزیون LCD صنام،تعمیر تلویزیون LED دوو،تعمیر تلویزیون LED
تعمیر ال سی دی در منزل،تعمیر ال سی دی سامسونگ در منزل،تعمیر ال ای دی سامسونگ
تعمیر ال سی دی سونی در منزل،تعمیر ال سی دی ال جی در منزل،تعمیر ال سی دی صنام در
تعمیر LCD سامسونگ در منزل،تعمیر LCD سونی در منزل،تعمیر LCD صنام در منزل،تعمیر LCD شارپ
تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل،تعمیر تلویزیون سونی در منزل،تعمیر تلویزیون ال جی در منزل

 

                 



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 2077


۱۶ اصطلاح گیج کننده در مورد صفحه نمایش و تلویزیون به همراه معانی آنها

فقط به این دلیل که سازندگان صفحه نمایش، لیستی از اعداد و ارقام و کلمات را به شما به عنوان مشخصات فنی ارایه می‌کنند، شما نباید آنها را بی‌چون و چرا بپذیرید. برخی از اصطلاحات تنها برای بازاریابی ایجاد شده‌اند و چیزی جز یک اسم تبلیغاتی نیستند. بعضی از آنها نیز باید به معنی واقعی‌شان توجه شود تا تصمیم بهتر اتخاذ گردد. با زومیت همراه باشید تا با این ۱۶ اصطلاح رایج آشنا شوید و با دیدن لیست مشخصات صفحات نمایش، تصمیم واقع بینانه‌تری بگیرید.



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 338


راهنمای خرید تلویزیون​ ال ای دی - راهنمای خرید LED

Full HD LED TV Buyers Guide

تلویزیون​ ال ای دی LED TVLED مخفف واژه Light Emitting Diode و به معنای دیود ساطع کننده نوراست. دیودهای ساطع‌کننده نور در واقع جزو خانواده‌ دیودها هستند و دیودها نیز زیر گروه نیمه هادی‌ها به شمار می‌آیند. خاصیتی که LEDها را از سایر نیمه‌‌هادی‌ها متمایز می‌کند این است که با گذرجریان از آنها مقداری انرژی به صورت نور ازآنها ساطع می‌شود. LEDها تا اواخر دهه گذشته فقط می‌توانستند سه نور آبی، سبز و قرمز تولیدکنند که این موضوع باعث کاربرد محدود آنها بود، اما این اواخر LEDهایی با رنگ آبی وارد بازار شده‌اند که می‌توانند نور سفید با هاله‌ای از رنگ آبی تولید کنند. به همین دلیل می‌توان از این تکنولوژی در تولید تلویزیون و مانیتور استفاد کرد. LEDها فاقد پرتوهای مادون قرمز و فرابنفشی هستند که سایر صنایع روشنایی ایجاد می‌کنند برای همین LEDها به سلامت چشم و محیط آسیب نمی‌رسانند. LEDهای سفید قابلیت تولید همه رنگ را داشته و علاوه بر آن از انرژی بسیار کمی در مقایسه با سایر لامپ‌ها و LEDهای قدیمی، برای تولید روشنایی استفاده می‌کنند. کارشناسان معتقدند استفاده لامپ‌های LED نسبت به لامپ‌های فلورسنت و ... مزایای بیشتری دارد و مزیت مهم آن برگشت‌پذیری به چرخه طبیعت است زیرا که در آنها به جای جیوه از عناصر دیگری مانند گالیوم و آرسنیک استفاده شده.

در LCDهای معمولی برای روشن کردن کریستالهای مایع (Backlight) از لامپ​های مختلفی از جمله لامپ​های نور سفید (Incandescent light bulbs) و یا لامپ های فلورسنت سرد (Cold Cathode Fuorescent Lamps / CCFL)، لامپ های فلورسنت گرم (Hot Cathode Fluorescent Lamps / HCFL) استفاده می​شود ولی تلویزیون​های LCD جدید به جای لامپ​های یاد شده به چراغ‌های LED برای روشن کردن کریستالهای مایع مجهز شده​اند‌. در حقیقت وقتی صحبت از تلویزیون LED به میان می​آید منظور همان تلوزیونها LCD هستند که روشنایی پشت کریستال​های مایع آنها به وسیله نورافشانی LEDهای پیشرفته و بسیار کوچک تامین می​شود و نمایشگرهای واقعی تمام LED همچنان برای نمایشگرهای بزرگ در استادیوم​ها، تلویزیونهای غول​پیکر شهری و اهداف تجاری و تبلیغاتی استفاده می​شود. پس تعجب نکنید اگر جایی با کلمه LED LCD مواجه شدید! ولی ما در این راهنمای خرید از آن با نام LED یاد می​کنیم.



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 321

سینمایی خانگی گران قیمت

تاريخ: امروز, : پنجشنبه 04 دی 1393 نويسنده: http://mojazsima.rozblog.com/user-admin

موضوع:


به لطف نمایش «شوالیه تاریکی به پا می خیزد» خوانندگان نارنجی آشنایی خوبی با تکنولوژی آیمکس دارند . حتما هم برخی آرزو کرده اند تا آن را تجربه کنند یا اینکه در خانه شان یک سینمای آیمکس راه بیندازند! خب، به نظر می رسد که دیگر داشتن سینمای خانگی ایمکس آرزویی دور و دست نیافتنی نباشد

به لطف نمایش «شوالیه تاریکی به پا می خیزد» خوانندگان نارنجی آشنایی خوبی با تکنولوژی آیمکس دارند . حتما هم برخی آرزو کرده اند تا آن را تجربه کنند یا اینکه در خانه شان یک سینمای آیمکس راه بیندازند! خب، به نظر می رسد که دیگر داشتن سینمای خانگی ایمکس آرزویی دور و دست نیافتنی نباشد.

شرکت IMAX Corp سازنده صفحات نمایش غول پیکر سینماها طی تفاهمنامه ای قرار است در دومین بازار بزرگ خود در دنیا (چین) دست به کار تولید سینما خانگی های تجملاتی و فوق العاده با کیفیت شود.
در یک همکاری تجاری ۵۰-۵۰ با شرکت سرمایه گذاری تکنولوژی چند رسانه ای TCL، از این پس سرمایه داران چینی شانس آن را خواهند داشت تا فیلم های پر فروش هالیوودی را روی صفحات عظیم آیمکس در خانه راحت خودشان به تماشا بنشینند. 
البته طبق خبرهای منتشره، قیمت این سیستم سینمای خانگی خارق العاده از ۲۵۰ هزار دلار شروع می شود. به گفته مدیرعامل IMAX، ریچارد گلفورد بازار هدف این شراکت تجاری بیشتر کشورهای هنگ کنگ، روسیه و منطقه خاورمیانه هستند. اما تمرکز اصلی آنها روی چین خواهد بود:
چین اکنون دومین بازار بزرگ ما در دنیا است و از نظر رشد هم سریع ترین بازار ما محسوب می شود. ما وقت زیادی صرف تمرکز بر بازار چین کرده ایم.
در حال حاضر ۱۶ درصد درآمد آیمکس از چین حاصل می شود و تا به اینجا ۱۳۱ سینمای آیمکس در این کشور راه اندازی شده اند.
همانند دیگر برندهای بین المللی، آیمکس هم به دنبال بهره برداری از اشتیاق چینی های فوق-ثروتمند برای در اختیار داشتن ابزارهای تجملاتی و تجربه های منحصر به فرد است. 
آیمکس و TCL امیدوارند از ۲۰۱۵ بتوانند سینمای خانگی لوکس خود را راهی بازار کنند. TCL پیش بینی می کند در چین تقاضا برای سینمای خانگی شان طی ۵ سال آینده ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت. البته آنها می گویند از هم اکنون بازار آماده فروش ۲۰۰۰ دستگاه از چنین سینمای خانگی فوق گرانی است.


امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 171


نکات مهم برای خانم های خانه دار برای در امان ماندن از خرابی تلویزیون


مهم ترین قسمت ال سی دی ، صفحه نمایش آن می باشد که نزدیک به 80 درصد قیمت تلویزیون را شامل می شود .به صفحه نمایش در ال سی دی یا  ال ایی دی، پنل می گویند.
به خانم های خانه دار توصیه میکنیم حتما این مطلب را بخوانند تا باعث خرابی تلویزیون نگردند.

1-هرگز ال سی دی را با اسپری کردن آب یا باقی مایعات شوینده پاک نکنید.توجه داشته باشید که در هنگام اسپری کردن ، آب به داخل پنل نفوذ کرده و موجب خرابی تلویزیون می گردد.

2- برای پاک کردن صفحه ی ال سی دی حتما از پارچه های فوق العاده لطیف استفاده کنید.

3- در هنگام جابجایی تلویزیون هرگز  دستگاه را روی زمین ، مبل و ... نخوابانیم.پنل ها بیش از آنکه ما تصوّر میکنیم نسبت به ضربه و فشار حساس هستند.

4- برای پاک کردن دیوار یا باز و بسته کردن پرده هرگز نردبان یا چهار پایه را نزدیک ال سی دی قرار ندهید.موارد خیلی زیادی مشاهده شده که نردبان در رفته و یک نصب پرده بیش از چند میلیون خرج برداشته است.

بینندگان عزیز در صورتیکه بر حسب تجربه تان مطلبی جا افتاده است بفرمایید تا در ادامه این متن قرار داده شود.


امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 154


ده نکته که پیش از خرید تلویزیون جدید باید به آنها توجه کنید

10 نکته که پیش از خرید تلویزیون جدید باید به آنها توجه کنید

هر چند امروزه، ما به کمک تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها بسیاری از امور روزمره خود را انجام می‌دهیم و گاها با آنها به تماشای فیلم و ویدیو نیز می‌پردازیم، اما به هر حال همه ترجیح می‌دهیم تا بخشی از وقت خود را صرف تماشای برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات ورزشی یا فیلم‌های سینمایی در صفحه بزرگ تلویزیون کنیم. برخی نیز اصلا تبلت‌ و تلفن‌ هوشمند را برای تماشای ویدیو قبول ندارند و تلویزیون را ترجیح می‌دهند. اگر کاربر ما باشید، مقالات متعدد راهنمای خرید ما را که در آنها به تعریف درست اصطلاحات مربوط به این محصولات و معیارهای مهم انتخاب تلویزیون پرداخته‌ایم، مشاهده کرده‌اید، در این مقاله قصد داریم به 10 نکته که پیش از خرید تلویزیون جدید بهتر است به آنها توجه کنید، اشاره کنیم، پس با زومیت همراه باشید.



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 160

جدید ترین راهنمایی خرید تلویزیون

تاريخ: امروز, : پنجشنبه 04 دی 1393 نويسنده: http://mojazsima.rozblog.com/user-admin

موضوع:


جدیدترین راهنمای خرید تلویزیون در اردیبهشت 93

LED Plasma LCD intro

خرید یک تلویزیون جدید با توجه به تنوع بسیار زیاد محصولات و تکنولوژی‌های متفاوت امروزی، همیشه کاری دشوار بوده و هست. نه تنها برای کاربران عادی بلکه برای فروشندگان تلویزیون، تولیدکنندگان، خرده‌فروشی‌ها و منتقدین هم کاری پیچیده است. با جست‌وجو در اینترنت، وضعیت پیچیده‌تر هم می‌شود چرا که در معرفی محصولات جدید با انبوهی از تکنولوژی‌های جدید و متعلقات اضافی مواجه می‌شویم. لذا امیدواریم که این راهنمای خرید تلویزیون بخشی از پیچیدگی‌ها را ساده کرده و در تصمیم‌گیری به شما کمک کند. ببینیم چه نکاتی در خرید یک تلویزیون جدید اهمیت بیشتری دارند.



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 315

عمر تلویزیون‌های LCD، LED و پلاسما چقدر است؟

تاريخ: امروز, : پنجشنبه 04 دی 1393 نويسنده: http://mojazsima.rozblog.com/user-admin

موضوع:


عمر تلویزیون‌های LCD و LED و پلاسما چقدر است؟

 

منظور از عمر مفید تلویزیون‌ چیست و آیا تلویزیون‌ها بعد از مدتی از کار می‌افتند؟ کدام‌یک از تلویزیون‌‌های پلاسما، LED و یا LCD بیشتر

 

عمر می‌کنند؟ آیا راهی برای افزایش عمر تلویزیون‌ها وجود دارد؟ این‌ها تمام سئوالاتی هستند که قصد داریم در این مقاله به آن‌ها پاسخ

 

دهیم. پس در ادامه مقاله با ما همراه شوید.



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 1

بازديد : 307


ال سی دی روشن نمیشود.

معمولا مربوط به پنل نبوده و تعمیر میگردد.بیشتر روشن نشدن تلویزیون ال سی دی

به قسمت پاور آن مربوط می شود ولی احتمال خرابی برد مین هست.

 

صدا دارد ولی تصویر ندارد

(در این حالت باید مشخص گردد که ال سی  دی بک لایت دارد یا نه؟)

برای مشخص کردن این گزینه باید از درز پشتی ال سی دی به پشت پنل نگاه کنیم در صورتی که...



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 4616


آیا روشن گذاشتن تلویزیون، آسیبی به کیفیت تصویر می‌رساند؟

 

Leave TV ON


شاید این سئوال برای شما هم پیش بیاید که "آیا روشن گذاشتن تلویزیون می‌تواند به کیفیت تصویر آن لطمه بزند؟". آیا هر لحظه که تمایل به دیدن تلویزیون ندارید باید آن را خاموش کنید؟ آیا راهی برای افزایش عمر تلویزیون وجود دارد و یا روشن ماندن دائمی تلویزیون، موجب تیره شدن تصویر LCD، LED و پلاسما می‌شود؟ در ادامه پاسخ همه این سئوال‌ها را خواهید یافت.



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 165

نکات مهم برای خرید تلویزیون با توجه به بودجه شما

تاريخ: امروز, : پنجشنبه 04 دی 1393 نويسنده: http://mojazsima.rozblog.com/user-admin

موضوع:


نکات مهم برای خرید تلویزیون با توجه به بودجه شما

 

نمایش ویژیوال (بصری) همیشه یک تکنولوژی مورد تقاضاست و هرشخصی خواهان نمایشگری با شفافیت بالاست و میخواهد نمایشگرهای CRT خود را با تلویزیون های ال‌سی‌دی یا مانیتورها جایگزین کند. امروزه بزرگ‌ترین دغدغه برای خریداران انتخاب بهترین مدل از بین طیف عظیم گجت‌ها ست. در اینجا چند نکته از تجربه های شخصی برای کمک به شما در انتخاب و خرید بهترین  نمایشگر ال‌سی‌دی با توجه به تقاضایتان جمع آوری کردیم.


امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 159

کاربرد ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ با حرکت دست

تاريخ: امروز, : پنجشنبه 04 دی 1393 نويسنده: http://mojazsima.rozblog.com/user-admin

موضوع:


معرفی کاربرد ریموت تلویزیون سامسونگ فقط با حرکت دست

همین چند هفته پیش پیش بود که ما برای اولین بار شنیدیم که قرار است بازی پرندگان خشمگین راهی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ شود، و به نظر می‌رسد یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دنیا از این پس روی برخی مدل‌ها موجود خواهد بود.

پرندگان خشمگین با اعمال تغییراتی آماده بازی با استفاده از ویژگی Smart Interaction سامسونگ شده، یعنی کاربر پرندگان را بدون ریموت کنترل یا رابط لمسی روی فلاخن می‌کشد، چرا که این بازی می‌تواند کاملا با ژست حرکتی کنترل شود.

بازی پرندگان خشمگین روی تلویزیون‌های هوشمند LED مدل 7500 سامسونگ و بالاتر از آن و همچنین روی مدل‌های پلاسمای 8000 اجرا می‌شود.

این کمپانی ابتدا این بازی را روی تلویزیون سه بعدی ۷۵ اینچی هوشمند ES9000 LED ارائه کرد. همانطور که انتظار می‌رود این مدل شامل تمام ویژگی‌های هوشمند جدید سامسونگ، مثل تعامل هوشمند (Smart Interaction)، محتوای هوشمند (Smart Content) و تکامل هوشمند (Smart Evolution) می‌شود، که به شما این امکان را می‌دهد تا تلویزیون را با استفاده از فرامین صوتی یا حرکتی کنترل کنید، محتوا را روی دستگاه‌های مختلف به اشتراک بگذارید، و تلویزیون را به روزرسانی نمایید.

اگر هم‌اکنون یکی از مدل‌های LED 7500 (یا بلاتر) یا Plasma 8000 را دارید، اپ پرندگان خشمگین را می‌توانید به صورت رایگان از Smart Hub سامسونگ دانلود کنید. اگر به هر دلیلی به تلویزیون سه بعدی ۷۵ اینچی هوشمند ES9000 LED که سامسونگ به تازگی رونمایی کرده و بازی پرندگان خشمگین را از ابتدا روی خود خواهد داشت، علاقه‌مند شده‌اید، باید بدانید که انتظار می‌رود در ماه آگوست وارد بازار شود و قیمت آن از ۹۹۹۹ دلار شروع می‌شود.

 

هر چه زمان می‌گذرد ویژگی‌های تلویزیون‌های هوشمند بیشتر و بیشتر می‌شوند. چندی پیش، سامسونگ خبر از آوردن بازی پرندگان خشمگین روی تلویزیون‌های هوشمند خود را داد و حالا این بازی روی برخی از تلویزیون‌های هوشمند این کمپانی به صورت رایگان ارائه شده است. این بازی بدون ریموت کنترل یا رابط لمسی و فقط با ژست‌های حرکتی انجام می‌شود.

همین چند هفته پیش پیش بود که ما برای اولین بار شنیدیم که قرار است بازی پرندگان خشمگین راهی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ شود، و به نظر می‌رسد یکی از محبوب‌ترین بازی‌های دنیا از این پس روی برخی مدل‌ها موجود خواهد بود.

پرندگان خشمگین با اعمال تغییراتی آماده بازی با استفاده از ویژگی Smart Interaction سامسونگ شده، یعنی کاربر پرندگان را بدون ریموت کنترل یا رابط لمسی روی فلاخن می‌کشد، چرا که این بازی می‌تواند کاملا با ژست حرکتی کنترل شود.

بازی پرندگان خشمگین روی تلویزیون‌های هوشمند LED مدل 7500 سامسونگ و بالاتر از آن و همچنین روی مدل‌های پلاسمای 8000 اجرا می‌شود.

این کمپانی ابتدا این بازی را روی تلویزیون سه بعدی ۷۵ اینچی هوشمند ES9000 LED ارائه کرد. همانطور که انتظار می‌رود این مدل شامل تمام ویژگی‌های هوشمند جدید سامسونگ، مثل تعامل هوشمند (Smart Interaction)، محتوای هوشمند (Smart Content) و تکامل هوشمند (Smart Evolution) می‌شود، که به شما این امکان را می‌دهد تا تلویزیون را با استفاده از فرامین صوتی یا حرکتی کنترل کنید، محتوا را روی دستگاه‌های مختلف به اشتراک بگذارید، و تلویزیون را به روزرسانی نمایید.

اگر هم‌اکنون یکی از مدل‌های LED 7500 (یا بلاتر) یا Plasma 8000 را دارید، اپ پرندگان خشمگین را می‌توانید به صورت رایگان از Smart Hub سامسونگ دانلود کنید. اگر به هر دلیلی به تلویزیون سه بعدی ۷۵ اینچی هوشمند ES9000 LED که سامسونگ به تازگی رونمایی کرده و بازی پرندگان خشمگین را از ابتدا روی خود خواهد داشت، علاقه‌مند شده‌اید، باید بدانید که انتظار می‌رود در ماه آگوست وارد بازار شود و قیمت آن از ۹۹۹۹ دلار شروع می‌شود.



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 354

معرفی تلویزیون های LCD و پلاسمای پاناسونیک

تاريخ: امروز, : پنجشنبه 04 دی 1393 نويسنده: http://mojazsima.rozblog.com/user-admin

موضوع:


معرفی تلویزیون های LED و پلاسمای ۲۰۱۲ پاناسونیک

 

Panasonic 2012 Line Up

پاناسونیک تلویزیون های LED و پلاسمای ۲۰۱۲ خود را معرفی کرد. ظاهر تلویزیون های ۲۰۱۲ پاناسونیک نسبت به مدل های قبل ظریف تر شده و Border Less یا بدون لبه هستند؛ علاوه بر ظاهر، کیفیت تصویر این تلویزیون ها نیز بهبود یافته است. اکثر پلاسما های پاناسونیک ۶۵ اینچ به بالا و اکثر LED های آن ۵۵ اینچ به بالا هستند. جالب است بدانید پاناسونیک از هر دو تکنولوژی Active Shutter و Passive برای نمایش تصاویر سه بعدی در این تلویزیون ها بهره برده است و می توانید بنا بر سلیقه خود، یکی از مدل هایActive 3D یا Passive 3D را خریداری کنید. در ادامه تصاویر، مشخصات و امکانات کلی مدل های VT50، GT50، ST50، WT50، DT50 و چند مدل جذاب دیگر را مشاهده می کنید.

کلیه تلویزیون های جدید پاناسونیک نهایتا تا ماه اپریل (اواسط فروردین) وارد بازار جهانی خواهند شد. بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون پاناسونیک را دارید بهتر است این مقاله را مطالعه کنید تا بتوانید در بین این مدل ها، مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. ظاهرا سیاست جدید پاناسونیک این است که LED های جدید خود را تنها در سایز بالای ۵۵ اینچ وارد بازار کند.


zoomit.ir



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 199

راهنمایی خرید تلویزیون LCD و LED

تاريخ: امروز, : پنجشنبه 04 دی 1393 نويسنده: http://mojazsima.rozblog.com/user-admin

موضوع:


راهنمای خرید تلویزیون ـ چگونه در فروشگاههای فروش تلویزیون؛فریب فروشنده را نخوریم.

چگونه در فروشگاه ؛ فریب تنظیمات اشباع شده را نخوریم

افشای راهکار فروشندگان تلویزیون در اشباع کیفیت تصویر

HDTV Wrong Picture
HDTV Wrong Picture

تعریف شما از کیفیت تصویر مناسب در تلویزیون چیست؟ در واقع تصویر تلویزیون باید چه معیار و ویژگی هایی داشته باشد تا از نظر شما مناسب باشد؟ بیشتر کاربران تصور می کنند تلویزیون هایی که رنگ تصویر آنها اشباع شده و کنتراست بیش از حدی دارند، کیفیت تصویر بهتری دارند. در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه کیفیت تصویر مناسب را از نامناسب تشخیص دهید.

تلویزیون هایی که در ویترین مغازه ها مشاهده می کنید معمولا تنظیمات صحیحی ندارند؛ روشنایی تصویر و کنتراست این تلویزیون ها معمولا بر روی بیشترین مقدار تنظیم شده و رنگ های آنها اشباع شده هستند. به طور مثال در حالتی که تنظیمات رنگ صحیح نباشد، پوست انسان بیش از حد آبی یا قرمز نمایش داده می شود و اگر تصویری از طبیعت در این تلویزیون ها مشاهده کنید، بیشتر یاد جعبه آبرنگ می افتید. اگر در مورد رنگ بندی و تصویر صحیح، بینش درستی نداشته باشید ممکن است هنگام خرید تلویزیون، نظرتان به رنگ بندی اشباع شده و یا نکات نادرست جلب شود و انتخاب صحیحی نداشته باشید. شما باید تلویزیونی را مد نظر بگیرید که در آن همه صحنه ها، اعم از تاریک، روشن، طبیعت، کارتون و ... با رنگ صحیح نمایش داده شوند.

ما در این مقاله یک تصویر استاندارد با کیفیت مناسب را به شما نمایش می دهیم و آن را با کیفیت های نامناسب مقایسه می کنیم. به این ترتیب شما می توانید هنگام انتخاب تلویزیون، کیفیت تصویر مناسب را بهتر تشخیص دهید.

عکس بالا، تصویری است که باید در تلویزیونی با تنظیمات استاندارد، مشاهده کنید. ما در دو طرف این عکس، از طیف رنگی طوسی و مشکی استفاده کردیم تا بتوانیم بهترین کیفیت تصویر را با توجه به آن، بررسی کنیم. با کلیک بر روی این عکس می توانید آن را در سایز اصلی مشاهده کنید.

منبع:FlatPanelsHD



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 167


پنج دروغی که فروشندگان تلویزیون تحویل مشتری می‌دهند

"5

یک قانون بزرگ و اساسی در خرید هر کالایی وجود دارد: هیچ وقت به صحبت‌های فروشنده اعتماد نکنید! این بدین معنا نیست که تمام صحبت‌های فروشندگان اشتباه است و اطلاعات ارائه شده توسط آنها غیرکاربردی است، اما در حقیقت فروشندگان به دنبال فروش کالایی هستند که سود بیشتری برای آنها داشته باشد و منفعت شما در آخرین اولویت آنها است. در ادامه با 5 دروغ رایجی که فروشندگان تلویزیون برای ترقیب مشتری به خرید کالا به زبان می‌آورند، آشنا خواهید شد.

فروشندگان تلویزیون برای ایجاد اشتیاق در مشتری بعضا دروغ‌های بزرگی را به زبان می‌آورند، البته این بدین معنا نیست که تمام فروشندگان تلویزیون انسان‌های بدی هستند. بسیاری از آنها اصطلاحات اشتباه را باور کرده‌اند و به عنوان مثال ایمان دارند که کنتراست داینامیک یا فرکانس بالاتر باعث بهبود تصویر می‌شود. بعضی نیز می‌دانند که معیارهای کیفیت تصویر اینها نیستند اما برای فروش کالای خود مجبور به ارائه اطلاعات اشتباه به کاربر می‌شوند.

پیش از ادامه مطلب پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به مقاله «۱۶ اصطلاح گیج کننده در مورد صفحه نمایش و تلویزیون به همراه معانی آنها» بیاندازید.

 



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 381


آیا تفاوت تلویزیون های سه بعدی ۳D Ready و Full 3D را می دانید؟

 

نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

در واقع تلویزیون های سه بعدی در دو نوع 3D Ready و Full 3D به بازار عرضه شدند. فقط یکی از این مدل ها بدون نیاز به تجهیزات جانبی اضافه، قابلیت پخش تصاویر به صورت سه بعدی را دارند.


اخیرا تعدادی از کاربران به قصد مشاهده تصاویر سه بعدی، تلویزیون های سه بعدی خریداری کردند. بدون توجه به این نکته که همه تلویزیون های سه بعدی که برچسب ۳D روی آنها چسبانده شده، نمی توانند تصاویر سه بعدی را پخش کنند. در واقع تلویزیون های سه بعدی در دو نوع ۳D Ready و Full 3D به بازار عرضه شدند. فقط یکی از این مدل ها بدون نیاز به تجهیزات جانبی اضافه، قابلیت پخش تصاویر به صورت سه بعدی را دارند. البته این موضوع تنها در مورد تلویزیون های Active Shutter صادق است و تلویزیون های Passive همگی Full 3D هستند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از zoomIT، پیش از مطالعه این مقاله توجه کنید که تلویزیون های سه بعدی که از فناوری Active Shutter بهره می برند، به دو گروه ۳D Ready و Full 3D تقسیم می شوند ولی سایر تلویزویون های سه بعدی با فناوری Passive تنها در یک نوع Full 3D عرضه می شوند. بنابراین این مقاله مربوط به تلویزیون های ۳D Ready و Full 3D با فناوری Active Shutter است.



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 177

آنچه باید در مورد تلویزیون سه بعدی باید بدانید

تاريخ: امروز, : پنجشنبه 04 دی 1393 نويسنده: http://mojazsima.rozblog.com/user-admin

موضوع:


 

CNET | Wikipedia

هر آنچه در مورد تلویزیون های سه بعدی (3D TV) باید بدانید

نویسنده مسعود یوسف نژاد

با توجه به تولد تلویزیون های سه بعدی و افزایش همه روزه فناوری ها و انواع مختلف این تلویزیون ها، بسیاری از مصرف کنندگان هنوز درک درستی از فناوری های مرتبط با تلویزیون های سه بعدی و تفاوت بین انواع مختلف این تلویزیون ها ندارند. در ادامه هر آنچه درباره سه بعدی در تلویزیون می بایست بدانید را گردآوری کرده ایم تا با دانش بیشتر انتخاب درست تری داشته باشید.



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 204

صفحات وبلاگ
تعداد صفحات : 3 صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

طراح قالب

مترجم قالب

جديدترين مطالب روز

فيلم روز

تعمیر تلویزیون در منزل